چگونه 21 را آنلاین بازی کنیم؟

چگونه 21 را آنلاین بازی کنیم؟

به همان اندازه به عنوان بیست و یک شناخته می شود. قوانین ساده هستند، بازی هیجان انگیز است و فرصتی برای استراتژی بالا وجود دارد. در واقع، برای بازیکن خبره ای که از نظر ریاضی یک بازی عالی انجام می دهد و می تواند کارت ها را بشمارد، گاهی اوقات شانس به نفع آن بازیکن برای برنده شدن است.

اما حتی برای شرکت‌کننده‌های معمولی که یک بازی نسبتاً خوب انجام می‌دهند، شانس کازینو کمتر است و بلک جک را به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های کازینو برای بازیکن تبدیل می‌کند. در حالی که محبوبیت بلک جک به جنگ جهانی اول بازمی‌گردد، ریشه‌های آن به دهه 1760 در فرانسه بازمی‌گردد، جایی که به آن Vingt-et-Un (فرانسوی برای 21) می‌گویند. امروزه بلک جک تنها بازی با ورق است که در هر کازینو آمریکایی یافت می شود. به عنوان یک بازی خانگی محبوب، با قوانین کمی متفاوت بازی می شود. در نسخه کازینو، خانه فروشنده است (یک “بانک دائمی”). در بازی کازینو، فروشنده ایستاده می ماند و بازیکنان می نشینند. فروشنده مسئول اجرای تمام جنبه های بازی است، از به هم زدن و پخش کردن کارت ها تا انجام همه شرط ها. در بازی خانگی، همه بازیکنان این فرصت را دارند که فروشنده (“بانک در حال تغییر”) باشند.

بسته

بسته استاندارد 52 کارتی استفاده می شود، اما در اکثر کازینوها چندین دسته کارت با هم مخلوط می شوند. بازی شش طبقه (312 کارت) محبوب ترین بازی است. علاوه بر این، فروشنده از یک کارت پلاستیکی خالی استفاده می‌کند که هرگز پخش نمی‌شود، اما در قسمت پایین بسته قرار می‌گیرد تا نشان دهد چه زمانی زمان تعویض مجدد کارت‌ها فرا می‌رسد. هنگامی که از چهار یا چند عرشه استفاده می‌شود، آنها از یک کفش (جعبه‌ای که به فروشنده اجازه می‌دهد کارت‌ها را یکی یکی، رو به پایین، بدون نگه داشتن یک یا چند بسته، بردارد).

هدف بازی

هر شرکت کننده سعی می کند تا دیلر را با بدست آوردن تعداد نزدیک به 21، بدون اینکه از 21 فراتر رود، شکست دهد.

ارزش کارت / امتیاز

به هر بازیکن بستگی دارد که یک آس 1 یا 11 ارزش داشته باشد. کارت های صورت 10 هستند و هر کارت دیگری ارزش پیپ آن است.

شرط بندی

قبل از شروع معامله، هر بازیکن یک شرط را به صورت تراشه در مقابل خود در منطقه تعیین شده قرار می دهد. حداقل و حداکثر محدودیت در شرط بندی تعیین می شود و محدودیت های عمومی از 2 تا 500 دلار است.

مخلوط کردن و برش

فروشنده بخش هایی از بسته را کاملاً با هم مخلوط می کند تا زمانی که همه کارت ها مخلوط و ترکیب شوند. فروشنده یکی از بازیکنان را برای بریدن تعیین می کند و کارت پلاستیکی درج می شود تا از 60 تا 75 کارت آخر یا بیشتر استفاده نشود. (عدم پرداخت به پایین همه کارت ها، کارکرد موثر شمارنده های کارت حرفه ای را دشوارتر می کند.)

معامله

هنگامی که همه بازیکنان شرط بندی کردند، فروشنده یک کارت رو به بالا به هر بازیکن در جهت عقربه های ساعت می دهد و سپس یک کارت رو به سمت خودشان. سپس یک دور دیگر از کارت ها رو به بالا به هر بازیکن داده می شود، اما فروشنده کارت دوم را رو به پایین می گیرد. بنابراین، هر بازیکن به جز فروشنده، دو کارت رو به بالا، و فروشنده یک کارت رو به بالا و یک کارت رو به پایین دریافت می کند. (در برخی از بازی‌ها که فقط با یک عرشه بازی می‌شود، کارت‌های بازیکنان رو به پایین پخش می‌شود و آنها می‌توانند آن‌ها را نگه دارند. اما امروزه، تقریباً در تمام بازی‌های بلک جک، کارت‌های بازیکنان رو به بالا داده می‌شود، به شرطی که هیچ بازیکنی نتواند آنها را لمس کند. هر کارت.)

طبیعی

اگر دو کارت اول یک بازیکن یک آس و یک “ده کارت” (یک کارت تصویری یا 10) باشد، با دادن تعداد 21 در دو کارت، این یک طبیعی یا “بلک جک” است. اگر هر بازیکنی طبیعی داشته باشد و دیلر نداشته باشد، دیلر بلافاصله یک و نیم برابر مبلغ شرط خود به آن بازیکن پرداخت می کند. اگر دیلر طبیعی داشته باشد، بلافاصله شرط‌های همه بازیکنانی که طبیعی ندارند (اما بدون مقدار اضافی) جمع‌آوری می‌کنند. اگر دیلر و بازیکن دیگر هر دو دارای ذخایر طبیعی باشند، شرط آن بازیکن یک استند آف (تساوی) است و بازیکن تراشه های خود را پس می گیرد.

اگر کارت رو به بالا فروشنده یک ده کارت یا یک آس باشد، آنها به کارت رو به پایین خود نگاه می کنند تا ببینند آیا این دو کارت طبیعی است یا خیر. اگر کارت رو به بالا یک ده کارت یا یک آس نباشد، آنها به کارت رو به پایین نگاه نمی کنند تا زمانی که نوبت به بازی کننده برسد.

بازی

بازیکن سمت چپ ابتدا می رود و باید تصمیم بگیرد که آیا “ایستاده” (نخواستن یک کارت دیگر) یا “ضربه” (در تلاش برای نزدیک شدن به تعداد 21 یا حتی زدن دقیق 21، یک کارت دیگر بخواهد). بنابراین، یک بازیکن ممکن است روی دو کارتی که در ابتدا به او داده شده است، بایستد، یا ممکن است از فروشنده کارت‌های اضافی را یکی یکی بخواهد، تا زمانی که تصمیم بگیرد روی کل بایستد (اگر 21 یا کمتر باشد)، یا “بافتد” (اگر بیش از 21 باشد). در حالت دوم، بازیکن می بازد و فروشنده شرط بندی شده را جمع می کند. فروشنده سپس به بازیکن بعدی در سمت چپ خود می چرخد ​​و به همان شیوه به آنها سرویس می دهد.

ترکیب یک آس با کارتی غیر از ده کارت به عنوان “دست نرم” شناخته می شود، زیرا بازیکن می تواند آس را به عنوان یک یا 11 بشمارد و یا کارت بکشد یا نه. به عنوان مثال با یک “نرم 17” (یک آس و یک 6)، مجموع 7 یا 17 است. در حالی که شمارش 17 دست خوبی است، بازیکن ممکن است بخواهد برای مجموع بالاتر قرعه کشی کند. اگر قرعه کشی با شمارش آس به عنوان یک 11، یک دست سینه ایجاد کند، بازیکن به سادگی آس را به عنوان یک 1 شمارش می کند و با ایستادن یا “ضربه زدن” به بازی ادامه می دهد (از فروشنده درخواست کارت های اضافی، یک در یک زمان).

بازی دلال

وقتی دیلر به هر بازیکنی سرویس داد، کارت رو به پایین دیلرها باز می شود. اگر مجموع 17 یا بیشتر باشد، باید بایستد. اگر کل 16 یا کمتر باشد، باید کارت بگیرند. فروشنده باید به گرفتن کارت ادامه دهد تا زمانی که مجموع آنها 17 یا بیشتر شود، در این مرحله فروشنده باید بایستد. اگر فروشنده یک آس داشته باشد، و با شمارش آن به عنوان 11، مجموع آن به 17 یا بیشتر می رسد (اما نه بیش از 21)، فروشنده باید آس را 11 بشمارد و بایستد. بنابراین، تصمیمات فروشنده در تمام بازی ها به صورت خودکار است، در حالی که بازیکن همیشه می تواند یک یا چند کارت بگیرد.

اهداف سیگنالینگ

وقتی نوبت یک بازیکن می‌رسد، می‌تواند بگوید «هیت» یا می‌تواند با خراشیدن روی میز با یک یا دو انگشت به سمت خودش علامت بدهد، یا می‌تواند با همان حرکتی که به کسی می‌گوید «بیا»، دستش را تکان دهند. اینجا!” هنگامی که بازیکن تصمیم می گیرد بایستد، می تواند بگوید “ایستاده” یا “نه دیگر”، یا می تواند این هدف را با حرکت دادن دست خود به طرفین، کف دست به سمت پایین و درست بالای میز نشان دهد.

تقسیم جفت

اگر دو کارت اول یک بازیکن از یک فرقه باشد، مانند دو جک یا دو شش، آنها ممکن است تصمیم بگیرند که وقتی نوبت آنها می رسد، آنها را به عنوان دو دست جداگانه در نظر بگیرند. سپس مبلغ شرط اولیه روی یکی از کارت ها می رود و باید مقدار مساوی به عنوان شرط روی کارت دیگر قرار گیرد. بازیکن ابتدا با ایستادن یا ضربه زدن یک یا چند بار دست را در سمت چپ خود بازی می کند. تنها در این صورت دست به سمت راست بازی می شود. بنابراین، با این دو دست به طور جداگانه رفتار می شود، و فروشنده با هر یک به شایستگی خود توافق می کند. با یک جفت آس، به ازای هر ACE یک کارت به بازیکن داده می شود و ممکن است دیگر قرعه کشی نکند. همچنین، اگر ده کارت به یکی از این آس ها داده شود، بازده برابر با شرط است (نه یک و نیم به یک، مانند بلک جک در هر زمان دیگری).

دوبرابر کردن

گزینه دیگری که برای بازیکن باز است این است که وقتی دو کارت اصلی مجموعاً 9، 10 یا 11 داده شد، شرط خود را دو برابر می کند. که به صورت رو به پایین قرار می گیرد و تا زمانی که شرط ها در پایان دست تسویه نشده اند، بالا نمی روند. با دو پنج، بازیکن ممکن است یک جفت را تقسیم کند، دو برابر کند، یا فقط دست را به روش معمولی بازی کند. توجه داشته باشید که فروشنده گزینه تقسیم یا دو برابر کردن را ندارد.

بیمه

هنگامی که کارت رو به بالا فروشنده یک آس است، هر یک از بازیکنان ممکن است یک شرط جانبی تا نصف شرط اصلی انجام دهد که کارت رو به پایین فروشنده یک ده کارت است، و بنابراین یک بلک جک برای خانه. هنگامی که همه این شرط‌های جانبی قرار می‌گیرند، فروشنده به کارت سوراخ نگاه می‌کند. اگر ده کارت باشد، باز می شود، و آن دسته از بازیکنانی که شرط بندی بیمه را انجام داده اند، برنده می شوند و دو برابر مبلغ نیمه شرط خود پرداخت می شوند – یک بازده 2 به 1. وقتی بلک جک برای فروشنده اتفاق می‌افتد، البته، دست تمام می‌شود و شرط‌های اصلی بازیکنان جمع‌آوری می‌شود – مگر اینکه بازیکنی هم بلک جک داشته باشد، که در این صورت این یک حالت ایستادگی است. بیمه همیشه پیشنهاد خوبی برای بازیکن نیست، مگر اینکه آنها کاملاً مطمئن باشند که تعداد زیادی از ده کارت هنوز پخش نشده باقی مانده است.

تسویه حساب

شرطی که پس از پرداخت و جمع آوری، هرگز برگردانده نمی شود. بنابراین، یک مزیت کلیدی برای فروشنده این است که بازیکن اول می‌رود. اگر بازیکن شکست بخورد، او قبلاً شرط خود را از دست داده است، حتی اگر فروشنده نیز شکست بخورد. اگر دیلر از 21 بالاتر برود، دیلر به هر بازیکنی که مبلغ شرط آن بازیکن را انجام داده است، پرداخت می کند. اگر دیلر 21 یا کمتر باشد، دیلر شرط هر بازیکنی را که مجموع بالاتری داشته باشد (که از 21 تجاوز نکند) می پردازد و شرط هر بازیکنی را که مجموع کمتری دارد را جمع می کند. در صورت توقف (بازیکنی که مجموع یک فروشنده را دارد)، هیچ چیپ پرداخت یا جمع آوری نمی شود.

جابجایی

وقتی شرط هر بازیکن تسویه شد، فروشنده کارت های آن بازیکن را جمع می کند و آنها را رو به بالا در کنار یک محافظ پلاستیکی شفاف L شکل قرار می دهد. فروشنده به معامله از کفش ادامه می دهد تا اینکه به کارت درج پلاستیکی می رسد، که نشان می دهد زمان جابجایی فرا رسیده است. هنگامی که آن دور بازی تمام شد، فروشنده تمام کارت ها را با هم مخلوط می کند، آنها را برای برش آماده می کند، کارت ها را در کفش قرار می دهد و بازی ادامه می یابد.

استراتژی پایه

تاکتیک‌های برنده شدن در بلک جک مستلزم آن است که بازیکن هر دست را به بهترین شکل بازی کند، و چنین استراتژی همیشه کارت آپ دیلر را در نظر می‌گیرد. هنگامی که کارت بالا فروشنده یک کارت خوب است، مثلاً 7، 8، 9، 10 کارت، یا آس، بازیکن نباید تا زمانی که در مجموع به 17 یا بیشتر برسد، کشیدن را متوقف کند. هنگامی که کارت بالای فروشنده یک، 4، 5 یا 6 ضعیف است، بازیکن باید به محض اینکه در مجموع 12 یا بیشتر به دست آورد، کشیدن را متوقف کند. استراتژی در اینجا این است که اگر احتمال شکست وجود دارد، هرگز کارت نگیرید. میل با این هلدینگ ضعیف این است که اجازه دهید فروشنده ضربه بزند و امیدوارم از 21 عبور کند. در نهایت، وقتی کارت تای دیلر یک کارت منصفانه است، 2 یا 3، بازیکن باید در مجموع با 13 یا بالاتر متوقف شود.

با یک دست نرم، استراتژی کلی این است که ضربه زدن را تا رسیدن به حداقل 18 ادامه دهید. بنابراین، با یک آس و یک شش (7 یا 17)، بازیکن در 17 متوقف نمی شد، بلکه ضربه می زد.

استراتژی اصلی برای دو برابر کردن به شرح زیر است: با مجموع 11، بازیکن باید همیشه دو برابر شود. با مجموع 10، او باید دو برابر شود، مگر اینکه فروشنده یک ده کارت یا یک آس نشان دهد. با مجموع 9، بازیکن فقط در صورتی باید دو برابر شود که کارت فروشنده منصفانه یا ضعیف باشد (2 تا 6).

برای تقسیم، بازیکن باید همیشه یک جفت آس یا 8 ها را تقسیم کند. ده کارت های یکسان نباید تقسیم شوند، و همچنین نباید یک جفت از 5 ها تقسیم شوند، زیرا دو 5 در مجموع 10 تا هستند، که می تواند به طور موثرتری در دو برابر کردن استفاده شود. یک جفت 4 نیز نباید تقسیم شود، زیرا در مجموع 8 عدد مناسبی برای قرعه کشی است. به طور کلی، 2 ها، 3 ها یا 7 ها را می توان تقسیم کرد، مگر اینکه فروشنده دارای 8، 9، ده کارت یا آس باشد. در نهایت، 6 ها نباید تقسیم شوند، مگر اینکه کارت فروشنده ضعیف باشد (2 تا 6).

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *