برنده شدن تخته نرد 1

بازی تخته نرد آنلاین

برنده شدن تخته نرد صفحه 1

برنده شدن تخته نرد

قوانین UBC 2019 تنظیم شده است برنده شدن تخته نرد

UBC – قهرمانی تخته نرد نهایی

برنده شدن تخته نرد

قوانین مسابقه قهرمانی:

سیستم نقطه ای:

دوازده مسابقه 7 امتیازی.

یک امتیاز برای برد یک مسابقه.

یک امتیاز برای برنده شدن نرخ خطا.

این در مجموع 24 امتیاز برای بازی می دهد. بازیکنی که ابتدا به 13 امتیاز برسد ، در این مسابقه برنده خواهد شد.

در صورت تساوی در امتیازات پس از هر دوازده مسابقه ، بازیکنی با کمترین میزان خطای متوسط ​​عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

تنظیمات ساعت:

تأخیر 12 ثانیه ای حرکت.

بانک زمان 14 دقیقه ای ، pr. همخوانی داشتن.

اگر بانک زمان تمام شود ، بازیکن مسابقه را از دست می دهد.

در صورت رول ناموفق (به عنوان مثال یک قالب از کنار صفحه بیرون می ریزد) ، تاخیر ساعت برای رول مجدد تنظیم می شود.

جزئیات تجزیه و تحلیل:

از نظر برنده نبرد نرخ خطا هیچ حاشیه ای در فشار وجود نخواهد داشت. ما در تجزیه و تحلیل  به سه نقطه اعشاری خواهیم رفت. در صورت بعید بودن تساوی کامل در رقم اعشار سوم ، میزان خطا مساوی خواهد بود و هر دو بازیکن یک امتیاز دریافت می کنند.

فاصله جستجو: بزرگ است

تحمل پایگاه داده: 15 جستجوگر بیش از 6 امتیاز

علامت را در “استفاده از کتاب آغازین” ، “رول نکنید حرکت کتاب را باز نکنید” ، “اشتباه دو برابر / گرفتن خطاست” را علامت بزنید.

هیچ علامتی در “اشتباهات استعفا محاسبه نشود” و “خطا در مقایسه با ” وجود ندارد.

تاس:

بدون جعبه سر و صدا ، بازیکنان باید از یک فنجان استفاده کنند تا خودشان را غلت دهند. تاس های قانونی می توانند روی زمین بازی در سمت راست تخته و بالای شطرنجی های سمت راست تخته قرار بگیرند ، به شرطی که تاسها به سمت بالا و بدون زاویه ناهموار باشند. اگر تاس در جای دیگری فرود بیاید ، تاس غیرقانونی خواهد بود.

واضح است که هر دو تاس باید همزمان بچرخند.

در صورت بروز هرگونه مسئله ، خارج از این قوانین تعیین شده ، مارك اولسن ، مدیر مسابقات ، در مورد روند تصمیم گیری تصمیم خواهد گرفت.

 

وبلاگ