برنده شدن تخته نرد 9

برنده شدن تخته نرد صفحه 9

برنده شدن تخته نرد

جام مگریل – آمریکا و انگلیس و برنده شدن تخته نرد.

برنده شدن تخته نرد

12 بازیکن در هر تیم.

چهار بخش:

سرعت: 81 امتیاز موجود DMP: 81 امتیاز موجود تیم: 108 امتیاز موجود فردی: 144 امتیاز موجود

کل امتیازات موجود = 414

امتیازات لازم برای بستن – = 207

امتیازات لازم برای برنده شدن = 208

در سرعت DMP و Team ، فقط 9 بازیکن در هر دور بازی می کنند ، 3 نفر بیرون می مانند. اما همه اعضای تیم باید حداقل یک دور در هر بخش بازی کنند.

برنامه:

جمعه 7 بعد از ظهر BST: SPEED

3 دور مسابقه 7 امتیازی ، تنظیم سرعت 9 نفر از اعضای تیم در هر دور بازی می کنند. همه اعضا باید حداقل یک دور بازی کنند و بعضی دیگر هر سه دور را بازی می کنند. 27 مسابقه

امتیاز دهی:

2 امتیاز برای مسابقه برنده 1 امتیاز برای PR 81 امتیاز موجود

جمعه 9 شب BST: DMP

سه دور هر دور بهترین 5 بازی DMP. تنظیم ساعت عادی 9 عضو تیم در هر دور بازی می کنند. هنگامی که یک بازیکن در سه بازی DMP برنده یا باخته است ، در دور خود برنده می شود. سپس PR اضافه می شود و بازیکنی که کمترین PR را دارد ، برنده می شود. تمام بازی ها در محاسبه تجمعی روابط عمومی وزن برابر دارند. 27 مسابقه 

امتیاز دهی:

2 امتیاز برای مسابقه 1 امتیاز برای روابط عمومی. 81 امتیاز موجود است

شنبه: 7 بعد از ظهر BST: TEAM

سه تیم چهار نفره. در هر دور سه تیم 3 نفره بازی می کنند. (در هر دور یک بازیکن حضور دارد). 11 مسابقه امتیاز ، تنظیم ساعت عادی همه مسابقات جداگانه است. بدون مشاوره برای برنده شدن ، دو یا چند بازیکن از سه بازیکن تیم باید در مسابقات خود مقابل تیم حریف پیروز شوند. همه مسابقات باید به نتیجه برسند زیرا امتیازاتی برای بردهای فردی و همچنین برنده های فردی PR در نظر گرفته شده است. 9 مسابقه تیمی ، 27 مسابقه انفرادی

نمره گذاری

3 امتیاز برای برد تیم ، 2 امتیاز برای پیروزی در مسابقات فردی ، 1 امتیاز برای روابط عمومی. 108 امتیاز موجود است

یکشنبه 7 بعد از ظهر BST: فردی

سه دور مسابقات 11 امتیازی ، تنظیم ساعت عادی هر 12 عضو تیم هر دور بازی می کنند.

نمره گذاری

3 امتیاز برای برنده شدن در حرفه ای ترین بازی و مسابقه 1 امتیاز برای برنده شدن در روابط عمومی. 144 امتیاز موجود است

(توجه: در این بخش جایزه بالایی برای برنده شدن در مسابقه در نظر گرفته شده است. این کار به منظور ایجاد هیجان و اهمیت به روز آخر و دادن فرصت بیشتر به تیم عقب افتاده در بازگشت بود.

توجه: روابط عمومی اولیه مربوط خواهد بود ، اما روابط عمومی نهایی مربوط به  با استفاده از تنظیمات Mochy خواهد بود.

 

وبلاگ