برنده شدن تخته نرد 4

بازی تخته نرد آنلاین

برنده شدن تخته نرد صفحه 4

برنده شدن تخته نرد

اشتباهات مبتدی در تخته نرد

درس شماره 2: گرفتار نشوید!

بهترین راه برای برنده شدن تخته نرد و برای جلوگیری از گرفتار شدن در پشت یک پایه ، امن کردن یک لنگر پیشرفته است. لنگر پیشرفته یکی از مهمترین ویژگیهای موقعیتی در تخته نرد است. این یک لنگر است که در صفحه میزبان یا میله ایستگاه حریف ساخته شده است و اساساً تمام برنامه های بازی تهاجمی او را از بین می برد.

برنده شدن تخته نرد

یک اشتباه معمولی مبتدی این است که فراموش نکنید که چکرزهای عقب را حرکت دهید و در نتیجه آنها در پشت یک چوب گیر می افتند.

در اینجا مثالی از نورد 5-4 در دهانه باز شده است. این رول خوبی نیست زیرا با آن نمی توانید امتیاز جدیدی ایجاد کنید. با این حال ، با بازی 24 تا 20 ، شما اولین قدم ها را برای ساختن یک لنگر پیشرفته در صفحه اصلی حریف خود بر می دارید و در صورت برخورد این چک کننده ، پیپ های زیادی را از دست نخواهید داد.

برنده شدن تخته نرد

“امن کردن یک لنگر پیشرفته یکی از اهداف اصلی در بازی افتتاحیه است.”

“اگر شما در 20 امتیاز لنگر داشته باشید ، حریف شما نمی تواند شما را در پشت یک پرانتز به دام بیندازد یا حتی یک حمله رعد اسا را ​​برای بستن شما انجام دهد.”

درس شماره 5: شمعدان درست نکنید. انعطاف پذیر بازی کنید!

یک اشتباه معمولی مبتدی این است که تعداد زیادی چکرز را روی یک نقطه قرار دهید. از این به عنوان “شمعدان” یاد می شود. 

برنده شدن تخته نرد

نقاط انباشته شده بسیار انعطاف پذیر نیستند ، و این امر ایجاد موقعیت را برای شما دشوار می کند. در واقع شما باید شانس بیاورید و دو برابر کنید تا بتوانید نقاط زیادی را که روی هم انباشته شده است جدا کنید و لنگرهای جدیدی بسازید.

در مثال سمت چپ ، دو شمعدان و دو نقطه برداشته داریم.

برنده شدن تخته نرد

یک نقطه لغز لنگر است که هیچ چک کننده اضافی ندارد.

این موقعیت بسیار انعطاف ناپذیری و آسیب پذیر است و بسیاری از رول های آینده شما را مجبور می کنند تا حریف خود را یک یا چند شلیک کنید. بعلاوه ، بهبود موقعیت کلی خود از اینجا برای شما بسیار دشوار است.

در مثال سمت راست شما موقعیتی زیبا و انعطاف پذیر دارید بدون هیچ گونه شمعدانی ، استفاده از رول های تاس آینده را برای شما آسان تر می کند. توجه داشته باشید که چگونه سازندگان شما به خوبی توزیع می شوند تا 5 امتیاز از حلقه بعدی خود داشته باشند ، و به طور موثر 5 پرینت خود را به پایان برسانند.

چیدن چکرها برای ایجاد شمعدان یک نقطه ضعف موقعیتی است ، زیرا موقعیت انعطاف ناپذیری برای شما ایجاد می کند.”

“شما همیشه باید برای انعطاف پذیری تلاش کنید ، زیرا این امر بهبود موقعیت خود را برای شما آسان تر می کند.”

درس شماره 6: شلیک مستقیم را ترک نکنید!

تخته نرد یک بازی مسابقه ای است. به همین دلیل است که باید سعی کنید از ضربه خوردن خودداری کنید ، زیرا یک چک کننده ضربه باید همه چیز را از ابتدا شروع کند.

همچنین ، هنگامی که یک چک کننده برخورد می کند مجبور می شوید حداقل از نیمی از رول خود برای ورود از میله استفاده کنید ، در نتیجه توسعه موقعیت خود یا حمله به حریف را دشوارتر می کنید.

چک کننده منفرد (blot) نامیده می شود. اگر حریف روی آن قرار بگیرد ، این چک کننده قابل ضربه است.

یک اشتباه معمولی مبتدی این است که بی دقتی با لکه هایش بازی کند. بنابراین مراقب باشید که هیچ ضربه مستقیم غیرضروری را به حریف خود نگذارید – به خصوص در قسمت هیئت مدیره خود . زیرا اگر ضربه خوردید آنها باید مسیری طولانی را به عقب برگردانند.

برنده شدن تخته نرد

شلیک مستقیم می تواند با یک ضربه انجام شود

بنابراین بسیار بیشتر از شلیک غیرمستقیم است . جایی که برای ایجاد ضربه به ترکیبی از هر دو تاس نیاز باشد.

برنده شدن تخته نرد

برنده شدن تخته نرد

“هیچ لکه غیر ضروری را در محدوده مستقیم ضربه قرار ندهید. هنگام ضربه ، شما در مسابقه پیپ ها و همچنین نیمی از بازی خود را برای توسعه یا حمله از دست می دهید. “

برنده شدن تخته نرد

در این موقعیت ، برنامه بازی شما این است که آخرین چکرز خود را به خانه برسانید. و از آنجا پیروز شوید. اگر به شما ضربه وارد شود ، بازی را از دست خواهید داد ، زیرا حریف شما یک صفحه خانگی بسته دارد.

به منظور به حداقل رساندن احتمال برخورد . باید از محدوده مستقیم شش پیپ از لنگر حریف خود دور باشید. بنابراین حرکت 6 به 3 بهترین راه برای رفتن است!

برنده شدن تخته نرد

در این موقعیت ، بدترین حرکت ممکن چیزی مانند. “میله به 22 ، 13 به 9” است ، که کمتر از پنج ضربه را در معرض حریف قرار می دهد! اولویت اول بازیکن سفید پاک کردن لکه های خود است. بهترین حرکت “میله به 18” است که باعث می شود لنگر پیشرفته در نوار نقطه قرار گیرد.

 

وبلاگ