برنده شدن تخته نرد صفحه 1
فهرست مطالب
برنده شدن تخته نرد
قوانین UBC 2019 تنظیم شده است برنده شدن تخته نرد
UBC – قهرمانی تخته نرد نهایی
قوانین مسابقه قهرمانی:
سیستم نقطه ای:
دوازده مسابقه 7 امتیازی.
یک امتیاز برای برد یک مسابقه.
یک امتیاز برای برنده شدن نرخ خطا.
این در مجموع 24 امتیاز برای بازی می دهد. بازیکنی که ابتدا به 13 امتیاز برسد ، در این مسابقه برنده خواهد شد.
در صورت تساوی در امتیازات پس از هر دوازده مسابقه ، بازیکنی با کمترین میزان خطای متوسط عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.
تنظیمات ساعت:
تأخیر 12 ثانیه ای حرکت.
بانک زمان 14 دقیقه ای ، pr. همخوانی داشتن.
اگر بانک زمان تمام شود ، بازیکن مسابقه را از دست می دهد.
در صورت رول ناموفق (به عنوان مثال یک قالب از کنار صفحه بیرون می ریزد) ، تاخیر ساعت برای رول مجدد تنظیم می شود.
جزئیات تجزیه و تحلیل:
از نظر برنده نبرد نرخ خطا هیچ حاشیه ای در فشار وجود نخواهد داشت. ما در تجزیه و تحلیل به سه نقطه اعشاری خواهیم رفت. در صورت بعید بودن تساوی کامل در رقم اعشار سوم ، میزان خطا مساوی خواهد بود و هر دو بازیکن یک امتیاز دریافت می کنند.
فاصله جستجو: بزرگ است
تحمل پایگاه داده: 15 جستجوگر بیش از 6 امتیاز
علامت را در “استفاده از کتاب آغازین” ، “رول نکنید حرکت کتاب را باز نکنید” ، “اشتباه دو برابر / گرفتن خطاست” را علامت بزنید.
هیچ علامتی در “اشتباهات استعفا محاسبه نشود” و “خطا در مقایسه با ” وجود ندارد.
تاس:
بدون جعبه سر و صدا ، بازیکنان باید از یک فنجان استفاده کنند تا خودشان را غلت دهند. تاس های قانونی می توانند روی زمین بازی در سمت راست تخته و بالای شطرنجی های سمت راست تخته قرار بگیرند ، به شرطی که تاسها به سمت بالا و بدون زاویه ناهموار باشند. اگر تاس در جای دیگری فرود بیاید ، تاس غیرقانونی خواهد بود.
واضح است که هر دو تاس باید همزمان بچرخند.
در صورت بروز هرگونه مسئله ، خارج از این قوانین تعیین شده ، مارك اولسن ، مدیر مسابقات ، در مورد روند تصمیم گیری تصمیم خواهد گرفت.