چیدمان تخته نرد
نحوه چیدمان تخته نرد تخته : چگونه همه مهره ها را تنظیم و آماده بازی می کنید؟ اول ، شما باید 15 مهره خود را در موقعیت شروع مناسب قرار دهید. به این ترتیب : پنج مهره در ردیف 6 . سه مهره در ردیف 8 . پنج مهره در ردیف 13 . دو مهره در ردیف 24
مطابق شکل زیر
فهرست مطالب
حریف شما مهره های خود را مثل شما می چیند
به عبارت دیگر پنج مهره در ردیف 19 . سه مهره در ردیف 17 . پنج مهره در ردیف 12 . دو مهره در ردیف 1.
او همچنین قطعات خود را در جهت مخالف ارسال خواهد کرد. اگر صفحه خانه در سمت راست شما واقع شده باشد ، چکرهای خود را در خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت می دهید. او در جهت عقربه های ساعت حرکت خواهد کرد. از هر راهی که بروید ، هدف یکسان است: چکرها را از نقاط بالاتر به نقاط پایین منتقل کنید تا اینکه همه آنها را با مهارت از روی صفحه مانور دهید و به راحتی رقیب خود را شکست دهید. تصویر همراه ، چیدمان تخته نرد را با مهره ها در موقعیت شروع ، و همچنین جهت بازی را نشان می دهد.
بازی تخته
با طلوع قرن بیستم ، بازی با علاقه ای روبرو شد که افرادی به دنبال هیجان های سریع بودند. سپس ، در سال 1925 ، یک عاشق چیدمان تخته نرد با مفهوم دو برابر شدن سهام روبرو شد. تقریباً در همان زمان ، نسخه چند نفره بازی معروف به chouette روی صحنه سرازیر شد. این نوآوری ها باعث احیای چیدمان تخته نرد شد که تا به امروز ادامه داشته است. بازیکنان مدرن می توانند برای شرکت در مسابقات به دور دنیا سفر کنند یا برای اجرای نسخه های اینترنتی بازی به صورت آنلاین بروند. اما همه این تفاسیر چیدمان تخته نرد را به خالص ترین شکل خود به یاد می آورند:
دو دوست ، در یک میخانه یا میخانه محلی جمع می شوند تا ببینند چه کسی می تواند اولین کسی باشد که چکرهای خود را از روی تخته بیرون می کشد .
همه چیز با تجهیزات مناسب شروع می شود و ما نیز باید این کار را انجام دهیم. در ابتدا ، ما چیدمان تخته نرد را در نظر می گیریم ، بازی بدون آن غیرممکن است.
تجهیزات چیدمان تخته نرد
یک راه اندازی اساسی چیدمان تخته نرد در انتظار بازیکنانی است که بازی را زنده می کنند.
یک راه اندازی اساسی چیدمان تخته نرد در انتظار بازیکنانی است که بازی را زنده می کنند.
چیدمان تخته نرد و بازی پاسور حکم مانند گلف نیست ، جایی که شما ممکن است هزاران دلار برای شروع این ورزش پایین بیاورید ، اما کیف پول شما همچنان چند بازدید خواهد داشت. بزرگترین سرمایه گذاری هیئت مدیره است. مدل های سطح بالا اغلب دست ساز هستند و قیمتی بین 700 تا 1000 دلار دارند. این تخته های به اندازه مسابقات نتایج بهتری را ارائه می دهند زیرا به شما اجازه می دهد تاس ها چندین بار بچرخند بدون غلت زدن در بالای مهره ها یا برگشتن به زمین. مجموعه های کوچکتر و ارزان نیز در دسترس هستند ، اما مانند بسیاری از چیزهای زندگی ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید.
زمان بازی
تخته ها به طور معمول در کیف های کوچک جمع می شوند و حمل و نقل را آسان می کنند. وقتی زمان بازی است ، کیف را باز کرده و آن را صاف می گذارید تا تخته ایجاد شود. اولین چیزی که در مورد تابلو متوجه خواهید شد جدا شدن آن به چهار ربع است. یک پشته در پایین مرکز ، جایی که لولاها قرار دارند ، تخته را به نصف تقسیم می کند. این پشته به میله معروف است . یک خط خیالی که عمود بر میله قرار دارد ، تخته را دوباره نصف کرده و ربع ها را تشکیل می دهد .
در هر چهارم شش مثلث باریک از رنگ های متناوب نشسته اید. به این مثلث ها نقطه یا پیپ گفته می شود و چون چهار ربع وجود دارد ، هر صفحه مجموعاً 24 امتیاز دارد. ربع ها به عنوان صفحه اصلی بازیکن شناخته می شوند وهیئت مدیره بیرونی و حریف هیئت مدیره خانه و هیئت مدیره بیرونی .
قطعات – معروف به سنگ ، مرد یا چکر – در امتداد نقاط بر اساس رول بازیکن از دو تاس حرکت می کنند. هر بازیکن با 15 چک شروع می کند ، که در رنگ های متنوعی ارائه می شوند. اگر آنها با رنگ نقاط ترکیب شوند ، دیدن آنها در طول بازی دشوارتر است.
بازیکنان دارای دو تاس استاندارد با شش چهره هستند
که هر یک از آنها از 1 تا 6 عدد را نشان می دهد. بیشتر طرفداران جدی چیدمان تخته نرد ترجیح می دهند از تاس های دقیق استفاده کنند که دارای گوشه های گرد هستند تا باعث شود بیشتر – و بیشتر به صورت تصادفی رول شوند.
تاس به طور معمول با رنگ مهره مطابقت دارد ، اما نه همیشه. بعضی از بازیکنان بازیکنان شفاف را دوست دارند زیرا در داخل آنها علامت گذاری شده است و به راحتی می توان فهمید که آیا حریفی سعی دارد تاس های خوب را با آنهایی که کج هستند وزنه بزند تا غلتک های مطلوبی ارائه شود. تاس سازها یا فنجان ها نیز از تقلب جلوگیری می کنند. لرزش ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا تاس بتواند داخل آن بیفتد و باید لب داشته باشد تا تاس هنگام غلتیدن از فنجان خارج شود.
سرانجام ، هر صفحه چیدمان تخته نرد با یک مکعب دو برابر ، یک قالب شش ضلعی همراه با اعداد 2 ، 4 ، 8 ، 16 ، 32 و 64 که سهم یک مسابقه را افزایش می دهد (بعداً در مورد اطلاعات بعدی). مطمئناً ، یک تازه کار باید قبل از جمع کردن مکعب دو برابر ، به اصول نرد تسلط داشته باشد و انجام این کار با تنظیم صحیح تخته شروع می شود. در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
راه اندازی و چیدمان تخته نرد
اکنون زمان شروع یک بازی فرا رسیده است.
چگونه چیدمان تخته نرد بازی کنیم: چکرها چگونه حرکت می کنند
بعد از تنظیم تابلو ، آماده شروع یک بازی هستید. برای دیدن اینکه چه کسی اول می رود ، هر بازیکن یک قالب را می زند. شخصی که تعدادش بیشتر است ، ابتدا با استفاده از شماره ای که روی مرگش است و از عددی که برای طرف مقابلش است استفاده می کند. اگر هر دو نفر تعداد یکسانی را بچرخانند ، دوباره سعی می کنند تا کسی امتیاز بیشتری کسب کند.
برخی از نکات سریع در مورد نورد قبل از ادامه کار: اگر با افرادی که در مورد چیدمان تخته نرد خود جدی هستند بازی با پول واقعی می کنید ، باید هر بار رول کنید از یک شیکر استفاده کنید. شما هر دو تاس را درون شاکر قرار می دهید ، لرزش خوبی به آن می دهید و سپس تاس ها را در سمت راست چیدمان تخته نرد رها می کنید. این کنوانسیون حتی اگر چپ دست باشید نیز برگزار می شود. در صورت عدم موفقیت در نشستن در سمت راست تخته ، باید دوباره رول کنید. در صورت قرار گرفتن در معرض شلیک در یک چک ، خم شدن در یک زاویه یا گیر در لرزش ، باید دوباره غلت بزنید.
پرتاب تاس
هنگامی که موفق به پرتاب تاس شدید ، آماده تسلط هستید. اعداد روی تاس نشان می دهد که چند امتیاز یا پیپ می توانید اسباب بازی های خود را حرکت دهید. چکرها طبق قوانین زیر همیشه از نقاط با شماره بالاتر به نقاط با شماره کمتر هدایت می شوند:
شما فقط می توانید یک جستجوگر را به یک نقطه باز منتقل کنید. یک نقطه باز ممکن است هیچ چک کننده ای نداشته باشد ، فقط مهره شما یا یک چک کننده مخالف باشد. نمی توانید به نقطه ای بروید که توسط دو یا چند قطعه مخالف اشغال شده باشد. می توانید به تعداد دلخواه خود چک کننده های خود را روی یک نقطه قرار دهید.
اعداد روی تاس
اعداد روی تاس حرکت های جداگانه ای را نشان می دهد. اگر یک عدد 4 و 2 را بچرخانید ، می توانید یک جستجوگر را به چهار فاصله و یک جستجوگر دوم را نیز با دو فاصله حرکت دهید. یا ، می توانید یک جستجوگر را به شش مکان جلو ببرید – تا زمانی که نقاط میانی (دو یا چهار نقطه دور) باز باشند.
اگر یک دونفره بزنید – تعداد هر دو تاس یکسان است – از چهار حرکت لذت خواهید برد. به عنوان مثال ، اگر دو برابر 3 بزنید ، چهار حرکت سه امتیازی در اختیار دارید. برای تکمیل این نیاز می توانید هر ترکیبی از چکرها را منتقل کنید.
اگر از نظر قانونی قادر به انجام آن هستید ، باید هر دو شماره رول خود را بازی کنید. اگر فقط می توانید یک شماره بازی کنید ، باید این کار را انجام دهید. اگر می توانید هر دو شماره را حرکت دهید اما نه هر دو ، باید بالاتر از این دو را بازی کنید. اگر یک دوبل بزنید ، باید تا آنجا که می توانید اعداد را بازی کنید. و ، سرانجام ، اگر نتوانید هر دو شماره را بازی کنید ، نوبت خود را از دست می دهید ، و حریف دوباره رول می شود.
بر اساس این پویایی ، ممکن است فکر کنید چیدمان گامون فاقد هیجان است. درست نیست. در صفحه بعد ، ما در مورد همه روش های ویژه بازی شروع می کنیم تا اجازه دهید آن را به حریف خود بچسبانید.
Brainiacs چیدمان تخته نرد
آیا شما نیاز به دکترا دارید. در ریاضیات برای برنده شدن در چیدمان تخته نرد؟ نه لزوما ، اما مطمئناً ضرری ندارد. به عنوان مثال ، باب كوچا ، استاد ریاضیات از بالتیمور ، مادری است كه برای اولین بار در سال 2010 در لیست غول های چیدمان تخته نرد قرار گرفت. موسسه پلی تکنیک با مدرک مهندسی. اما همانطور که بسیاری از افسانه های چیدمان تخته نرد هیچ آموزش رسمی در ریاضیات یا علوم سخت نداشتند ، نک بالارد که به عقیده بسیاری بهترین بازیکن چیدمان تخته نرد در جهان است ، هرگز در دانشگاه شرکت نکرد. و ماسایوکی موچیزوکی ، برنده مسابقات جهانی 2009 مونت کارلو ، تنها پس از دو سال دانشگاه را رها کرد و به یک بازیکن چیدمان تخته نرد حرفه ای تبدیل شد.
نحوه بازی چیدمان تخته نرد: ساخت یک ضربه
بچه های مدرسه ای اسرائیلی در هنگام ترساندن بمب در سال 2002 مجموعه چیدمان تخته نرد خود را از بین بردند.
بچه های مدرسه ای اسرائیلی در هنگام ترساندن بمب در سال 2002 مجموعه چیدمان تخته نرد خود را از بین بردند.
دیوید سیلورمن / گتی ایماژ
همانطور که در چیدمان تخته نرد حرکت می کنید ، به لکه ها توجه کنید – نقاطی که فقط یکی از چکرهای حریف شما اشغال می کند . اگر نوبت شما اجازه می دهد تا روی یک لکه قرار بگیرید ، یک ضربه می خورید و قطعه حریف شما باید به سمت میله حرکت کند. قبل از اینکه او کار دیگری انجام دهد ، باید دوباره چک را وارد تخته خانه خود کند. برای انجام این کار ، او باید بتواند به یک نقطه باز مربوط به یکی از اعداد موجود در تاس برود .
به عنوان مثال ، اگر امتیازهای 1 ، 2 و 3 وی باز باشد ، باید رول تهیه کند که به او امکان حرکت به یکی از آن نقاط را بدهد. اگر او 4 و 6 می غلتید ، دیگر نمی تواند وارد شود. از طرف دیگر ، اگر او 6 و 2 می انداخت ، می تواند شطرنجی را از میله حرکت دهد و دوباره وارد 2 نقطه شود.
چیدمان
حال فرض کنید شما توانستید دو یا چند چکر حریف خود را بزنید و آنها را به میله ارسال کنید. قبل از اینکه بتواند حرکت های دیگری انجام دهد ، او باید دوباره وارد همه آنها شود. اگر او قادر به ورود به برخی از چکرهای خود باشد ، اما نه همه آنها ، باید تا آنجا که می تواند وارد شود و سپس بقیه نوبت خود را از دست بدهد. بعد از اینکه او وارد آخرین چکرهای خود شد ، باید هر یک از اعداد استفاده نشده را روی تاس بازی کند یا با چک کردن که وارد کرده یا شماره دیگری.
این همان چیزی است که چیدمان تخته نرد را هیجان انگیز و چالش برانگیز می کند. همانطور که سعی می کنید چکرهای حریف خود را بزنید ، او نیز سعی می کند شما را بیرون بکشد. و به یاد داشته باشید که چیدمان تخته نرد ، در قلب خود ، یک بازی مسابقه ای است: شما سعی دارید چکرهای خود را به تخته خانه خود بکشید تا بتوانید آنها را بردارید. اگر با زدن شطرنجی دشمن خود را کاهش دهید ، احتمال پیروزی در مسابقه را افزایش می دهید.
در ادامه چند حرکت به پیروزی شیرین نزدیک خواهیم شد.
نحوه بازی چیدمان تخته نرد: تحمل کردن
برای برنده شدن در یک بازی چیدمان تخته نرد ، باید سریعتر از حریف خود در برداشتن مهره خود از صفحه عمل کنید ، این روند به عنوان نتیجه گیری شناخته می شود . با این حال ، قبل از شروع به کار ، باید ابتدا هر 15 چک را به صفحه خانه خود برسانید. هیچ شطرنجی نمی تواند خارج از تخته خانه یا بار باشد. فقط هنگامی که همه 15 عضو را به صفحه خانه خود منتقل کرده اید ، می توانید شروع به تحمل کنید.
در اینجا قوانینی حاکم بر این قسمت از بازی آمده است:
با غلت دادن شماره ای که با نقطه ای که آن چکر در آن قرار دارد ، می توانید یک چکر را تحمل کنید. به عنوان مثال اگر 5 را دور بزنید ، می توانید یک جستجوگر را از 5 نقطه خارج کنید.
اگر در نقطه ای که رول نشان می دهد چکر وجود ندارد ، باید یک حرکت قانونی با استفاده از یک چکر در یک نقطه با شماره بالاتر انجام دهید. اگر در نقاط با شماره بالاتر مهره وجود ندارد ، باید یک مهره را از بالاترین نقطه اشغال شده توسط یکی از قطعات خود بردارید.
اگر می توانید یک حرکت قانونی انجام دهید ، نیازی به تحمل آن نیست.
اگر یکی از چکرهای شما در حالی که در حال خاموش شدن هستید برخورد کرد ، باید قبل از شروع بارگیری دوباره چک را وارد کنید و آن را به صفحه اصلی منتقل کنید.
اگر قبل از حریف هر 15 چکر را تحمل کنید ، برنده خواهید شد. اگر حریف شما بتواند حداقل از شر یک چک کننده خلاص شود ، پس برد شما در دسته بازی های یکتا قرار می گیرد. اگر حریف خود را نتواند به تحمل کردن هر مهره ، پس از آن برنده خود را واجد شرایط به عنوان یک بازی چیدمان تخته نرد . و اگر حریف ناخوشایند شما هیچ شطرنجی را تحمل نکرده است و هنوز هم در میله یا در خانه شما مهره دارد ، پس برد شما یک چیدمان تخته نرد محسوب می شود – پیروزی که فقط هر 100 بازی یکبار یا بیشتر به دست می آید.
بعد از تسلط بر اصول چیدمان تخته نرد ، ممکن است آماده باشید که با چند تغییر در بازی چیزها را مخلوط کنید. بعدی است
تغییرات چیدمان تخته نرد
اگر از بازی نسخه اصلی چیدمان تخته نرد لذت می برید ، بسیار خوب است. اما بسیاری از طرفداران در نهایت می خواهند بازی را به سطح جدیدی ارتقا دهند. برای این منظور در دهه 1920 دوبلینگ معرفی شد. در برخی از فعالیت های بازی ، کسی می تواند دو برابر سود را پیشنهاد کند ، و شما می توانید شرط را رد کنید. در چیدمان تخته نرد ، شما اجازه ندارید. اگر حریف شما دو برابر پیشنهاد داد ، می توانید بازی را رها کنید ، سهم مورد توافق را بپردازید (چه پول باشد چه M & Ms) و بازی دیگری را شروع کنید یا برای دو برابر سهم اصلی بازی را ادامه دهید.
قبل از اینکه توضیحات دو برابر را بیشتر توضیح دهیم ، به یاد داشته باشید که بیشتر افراد بازی های چیدمان تخته نرد یکبار انجام نمی دهند آنها یک سری بازی انجام می دهند و برای رسیدن به تعداد مشخصی امتیاز یا جمع آوری بیشترین امتیازات با یکدیگر رقابت می کنند. در این چیدمان ، بازیکنی که به طور موثر از دو برابر استفاده می کند ، می تواند خیلی سریعتر امتیاز کسب کند.
نحوه کار به این صورت است:
پس از بارگیری در شروع بازی ، شما مکعب دو برابر را می گیرید – قالب شش ضلعی دارای اعداد 2 ، 4 ، 8 ، 16 ، 32 و 64 – در مرکز صفحه با 64 در بالای صفحه . عدد 64 برابر با 1 است زیرا مکعب دوبرابر 1 را نشان نمی دهد. نه شما و نه حریف در این مرحله مکعب را کنترل نمی کنید.
حال فرض کنید با شروع بازی احساس می کنید که یک مزیت دارید. قبل از اینکه تاس ها را به نوبت بچرخانید ، اعلام می کنید که دو برابر می شوید و مکعب دو برابر را به بالاترین مقدار بعدی می رسانید.
اگر حریف شما قبول کند ، ارزش بازی دو برابر می شود. سپس او کنترل مکعب دو برابر را در دست می گیرد و می تواند دبل بعدی را بسازد.
اگر حریف شما سرانجام تصمیم به دو برابر شدن خود بگیرد ، خطر دوباره افزایش می یابد. دبل های بعدی در همان بازی به عنوان دو برابر شناخته می شوند .
لازم نیست دو برابر شدن با بالاترین مقدار نشان داده شده روی مکعب دو برابر شود. می توانید بیش از 64 برابر کنید ، اما باید به گونه ای اعداد را ثبت کنید.
راه دیگر برای بالا بردن سطح ante بازی chouette است . نوعی بازی برای بیش از دو بازیکن. برای شروع ، هر بازیکنی که می خواهد به یک بازی بپیوندد یک نفر را می اندازد. بازیکنی که بالاترین سطح را دارد ، به جعبه تبدیل می شود و در برابر دیگران – تیم – بازی می کند . شخصی که دومین بالاترین غلتک را دارد . کاپیتان می شود ، تاسها را می چرخاند و بازی های تیم را انجام می دهد.
رایانه ها همچنین از چیدمان تخته نرد لذت می برند
یکی از محبوب ترین برنامه های نرم افزاری تخته نرد Snowie است که می توانید به صورت آنلاین و با قیمت 380 دلار خریداری کنید. سایتهایی مانند Play65 به شما امکان می دهد بدون نیاز به بارگیری نرم افزار یا پرداخت هزینه ، بلافاصله چیدمان تخته نرد بازی کنید.
بعدی بعدی: برخی از مهارت هایی که برای تبدیل شدن به یک بازیکن چیدمان تخته نرد عالی لازم دارید.
Socring یک بازی چیدمان تخته نرد
چیدمان تخته نرد معمولاً در مسابقات – یا یک سری بازیها انجام می شود که در طی آن شما و حریف خود امتیاز جمع می کنید. اولین نفری که به یک امتیاز خاص می رسد یا بیشترین امتیاز را کسب می کند ، برنده می شود. برای هر بازی عادی که برنده می شوید یک امتیاز می گیرید. اگر مکعب دو برابر شده باشد ، مقدار امتیاز بازی بر این اساس دو برابر می شود. اگر یک گام بزنید – تمام چکرهای خود را تحمل می کنید.
در حالی که حریف قادر به خالی کردن حتی یک مورد نیست . پس از جمع کردن دو برابر با استفاده از مکعب مضاعف . ارزش فعلی بازی را در دو ضرب می کنید. و اگر یک چیدمان تخته نرد به دست آورید . تمام چکرهای خود را تحمل می کنید در حالی که حریف هنوز مهره در میله یا صفحه خانه شما دارد . پس از جمع کردن دو برابر ساخته شده با استفاده از دو برابر . ارزش فعلی بازی را در سه ضرب می کنید مکعب.
مهارت های چیدمان تخته نرد
مردم عاشق بازی چیدمان تخته نرد هستند زیرا می توانند اصول اولیه را سریع یاد بگیرند. اما تسلط بر بازی می تواند سالها – و مهارت های ذهنی مناسب – طول بکشد. دو مورد از این توانایی ها بخشی از مغز شما را درگیر می کند که اعداد را خرد می کند. به عنوان مثال ، هرچه در برخی از محاسبات و احتمالات اساسی بهتر باشید ، در چیدمان تخته نرد نیز بهتر خواهید بود.
چرا؟ از آنجا که چیدمان تخته نرد به تاس تکیه می کند ، بنابراین درک کافی از اعداد و احتمال بسیار مفید است. در اینجا فقط یک مثال آورده شده است: غلتیدن دو تاس 36 نتیجه ممکن ایجاد می کند. شانس غلتاندن یک عدد خاص 11 در 36 است. شانس غلتکی یک یا دو عدد خاص 20 در 36 است.
یکی دیگر از استعدادهای مفید شناخت الگوهای چیدمان تخته نرد است. این امر پس از انجام بازیهای بسیار زیاد و مشاهده چگونگی مهره در موقعیتهای خاصی قرار می گیرد که می تواند با حرکات خاص مورد سو استفاده قرار گیرد. پس از مدتی ، شما شروع به شناسایی آن موقعیت ها و حفظ بهترین حرکات مربوطه می کنید. بازیکنان آس دارای یک کتابخانه ذهنی هستند که صدها حرکت از این قبیل را شامل می شود و به آنها امکان تصمیم گیری سریع در طول بازی را می دهد.
سرانجام ، روانشناسی بازی چیدمان تخته نرد را دست کم نگیرید
هرکسی هنگام حرکت و ارزیابی فرصت های دو برابر کردن . شخصیت و گرایش خاصی دارد. با شناخت این گرایش ها می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است در اوایل مسابقه با حریف ناشناخته دو برابر کنید تا فقط واکنش او را بسنجید. اگر او شرط را نگرفت ، در بازی بعدی زود دوباره دو برابر کنید. ممکن است دریابید که او تمایلی به پذیرش یک دو برابر ندارد . عادتی که می تواند باعث لغو او شود.
این ترکیب منحصر به فرد شانس ، مهارت و استراتژی است. که باعث شده چیدمان تخته نرد هزاران سال به چنین بازی محبوب تبدیل شود. این فرصت های کافی برای تفریح و ملاقات با افراد جالب را فراهم می کند . و اگر دوست دارید قمار کنید ، می تواند این نیاز را نیز برآورده کند. فقط به خاطر داشته باشید که نقاشی Jan Steen ، هلندی . از یک بازی چیدمان تخته نرد خوب ، ترش شده است – و تمام ضربه ها را روی تخته بگذارید.
ادامه مطلب را برای پیوند به بازیها بطور گسترده بخوانید.
سوالات متداول چیدمان تخته نرد
چگونه چیدمان تخته نرد را برنده می شوید؟
چیدمان تخته نرد معمولاً در مسابقات – یا یک سری بازیها انجام می شود که در طی آن شما و حریف خود امتیاز جمع می کنید. اولین نفری که به یک امتیاز خاص می رسد یا بیشترین امتیاز را کسب می کند ، برنده می شود.
آیا یادگیری چیدمان تخته نرد سخت است؟
مردم عاشق بازی چیدمان تخته نرد هستند زیرا می توانند اصول اولیه را سریع یاد بگیرند. اما تسلط بر بازی می تواند سالها – و مهارت های ذهنی مناسب – طول بکشد.
چیدمان تخته نرد چه مدت وجود دارد؟
مورخان تخمین می زنند که این یکی از قدیمی ترین بازی های موجود است که ریشه آن حدود 5000 سال پیش است.
چیدمان تخته نرد استاندارد به چه صورت است؟
بزرگترین سرمایه گذاری هیئت مدیره است. تابلوها معمولاً در کیف های کوچک جمع می شوند. اولین چیزی که در مورد تابلو متوجه خواهید شد جدا شدن آن به چهار ربع است. یک پشته در پایین مرکز ، جایی که لولاها قرار دارند ، تخته را به نصف تقسیم می کند.
چگونه چیدمان تخته نرد را بصورت آنلاین بازی کنم؟
یکی از محبوب ترین برنامه های نرم افزاری چیدمان تخته نرد Snowie است . که می توانید به صورت آنلاین و با قیمت 380 دلار خریداری کنید. سایتهایی مانند Play65 به شما امکان می دهد بدون نیاز به بارگیری نرم افزار یا پرداخت هزینه ، بلافاصله چیدمان تخته نرد بازی کنید.
انتشار اصلی: 21 ژوئیه 2011
مقالات مرتبط
10 بازی که یادگیری آنها چند دقیقه طول می کشد و تسلط به آنها یک عمر طول می کشد
ورق بازی در اپلیکیشن تخته نرد و حکم آنلاین با پول واقعی گیم استارز
10 بازی برتر استراتژی ذهن ساز
مهره چگونه کار می کند
شطرنج چگونه کار می کند
دومینو چگونه کار می کند
منابع
بری ، کریس “چیدمان تخته نرد برای آدمکها”. انتشارات ویلی ، شرکت 2009.
بری ، کریس “تاریخ تخته نرد”. چیدمان تخته نرد بسیار زیاد! سپتامبر 2007. (2 اوت 2011)
سیمبورگ ، فیل. “تجهیزات تخته نرد – مهره ، تاس و فنجان.” تخته نرد.org. مه 2007. (2 اوت 2011)
سیمبورگ ، فیل. “تجهیزات تخته نرد – مبانی”. تخته نرد.org. آوریل 2007. (2 اوت 2011)
سیمبورگ ، فیل. “مصاحبه های فیل سیمبورگ”. تخته نرد بسیار زیاد! 2010. (2 اوت 2011